Når man er musiker, kan det være udfordrende at skulle kunne varetage alle opgaver selv - alt fra manager, marketing og booker. Det er uoverskueligt at skulle kaste sig ud i at udgive sin egen musik og ydermere sørge for, at der er nogen, der rent faktisk lytter til den. Men gør man sig de rigtige overvejelser inden og bruger de rigtige værktøjer, er det hele pludselig væsentligt lettere.

Kort sagt er det blandt andet hvad vores inviterede oplægsholder, Troels Kjeldgaard, kommer omkring i dette webinar. Vi kommer rundt om en masse værktøjer, tips og tricks til, hvordan man nemmest begår sig, hvis man gerne vil ud til så mange som muligt med sin kunst - uden at skulle ruinere sig selv. 

Tilmelding 

  • Tilmeld dig webinaret her
  • Det er gratis at deltage, men det kræver tilmelding. Pladserne tildeles efter først-til-mølle-princippet.
  • Webinaret varer en times tid med efterfølgende spørgerunde.
  • Som tilmeldt vil du fredag morgen kl. 9 få tilsendt et link til webinaret på mail.
  • Webinaret henvender sig til professionelle, danske musikere, der arbejder selvstændigt med udbredelse af deres musik. 
     

Oplægsholder Troels Kjeldgaard - Dø Eller Dans/Longyear United

Troels Kjeldgaard har sin egen konsulentvirksomhed, Dø Eller Dans, som er en del af den internationale konsulentvirksomhed, Longyear United. Herigennem rådgiver han artister og pladeselskaber i den bedst mulige strategi for deres kommende udgivelser. Troels har en fortid i digital distribution som country manager i Phonofile og The Orchard, hvor han gennem otte år har hjulpet artister og labels med at udgive musik og rådgive dem i, hvordan man ikke ender som en nål i den store digitale høstak.